Index
| 2007. augusztus 23., csütörtök
Miután a német kancellárnak elmondta, most blogjában is megírta a kormányfő, hogy miért zavarja a korona helye. Az elmúlt napokban három párt is elővette a korona-témát.
Gyurcsány Ferenc miniszterelnök mai blogbejegyzésében részletesen ír arról, hogy a köztársasági eszmével összeegyeztethetetlennek tartja a Szent Korona Parlamentben tartását. 2001-ben a kormány látványos külsőségek között szállította a Szent István királynak tulajdonított koronát a Nemzeti Múzeumból a Parlamentbe. Az akkori ellenzék (az MSZP és az SZDSZ) már akkor ellenezte ezt. Most Gyurcsány Ferenc lényegében újra elővette a korabeli vita baloldali érveit.
A korona körüli vita azért jött elő újra, mert Gyurcsány Ferenc kedden a német kancellárnak panaszkodott az ékszer helyéről. Angela Merkelt budapesti látogatásakor a Parlamentben vezette körbe Gyurcsány, és a koronánál megállva ezt mondta: "Mélyen ellenzem, hogy ez itt van. " Elmondta, hogy "Orbán miniszterelnök" idején hozták mostani helyére, de nem viszik el, "mert az nem megy, hogy hozzuk meg visszük meg hozzuk". A beszéd közben a kormányfő kicsit zavarban volt, tördelte a kezeit, a kancellár pedig türelmesen hallgatta.
Csütörtöki blogbejegyzésében Gyurcsány arról ír, hogy a Szent Koronát a radikális jobboldal akarja az ország szimbólumává tenni, de ez nem helyes, mert nem fér össze a köztársasági eszménnyel. Harrach Péter KDNP-s képviselő sajtótájékoztatón reagált szerdán Gyurcsány Merkelnek mondott szavaira. "Az elefánt ismét besétált a porcelánboltba" - fogalmazott. Szerinte a korona az ország egységét szimbolizálja, és a kormányfő szavaival rombolta a nemzeti öntudatot.
A héten az SZDSZ-es Gusztos Péter is foglalkozott a koronával. Ő azt sérelmezte, hogy az augusztus 20-i tisztavatáson miért állították ki a korona másolatát. Szerinte az alkotmányra esküt tevő tiszteknek nem kellene e jelkép előtt felvonulniuk.
| 2007. augusztus 23., csütörtök
Miután a német kancellárnak elmondta, most blogjában is megírta a kormányfő, hogy miért zavarja a korona helye. Az elmúlt napokban három párt is elővette a korona-témát.
Gyurcsány Ferenc miniszterelnök mai blogbejegyzésében részletesen ír arról, hogy a köztársasági eszmével összeegyeztethetetlennek tartja a Szent Korona Parlamentben tartását. 2001-ben a kormány látványos külsőségek között szállította a Szent István királynak tulajdonított koronát a Nemzeti Múzeumból a Parlamentbe. Az akkori ellenzék (az MSZP és az SZDSZ) már akkor ellenezte ezt. Most Gyurcsány Ferenc lényegében újra elővette a korabeli vita baloldali érveit.
A korona körüli vita azért jött elő újra, mert Gyurcsány Ferenc kedden a német kancellárnak panaszkodott az ékszer helyéről. Angela Merkelt budapesti látogatásakor a Parlamentben vezette körbe Gyurcsány, és a koronánál megállva ezt mondta: "Mélyen ellenzem, hogy ez itt van. " Elmondta, hogy "Orbán miniszterelnök" idején hozták mostani helyére, de nem viszik el, "mert az nem megy, hogy hozzuk meg visszük meg hozzuk". A beszéd közben a kormányfő kicsit zavarban volt, tördelte a kezeit, a kancellár pedig türelmesen hallgatta.
Csütörtöki blogbejegyzésében Gyurcsány arról ír, hogy a Szent Koronát a radikális jobboldal akarja az ország szimbólumává tenni, de ez nem helyes, mert nem fér össze a köztársasági eszménnyel. Harrach Péter KDNP-s képviselő sajtótájékoztatón reagált szerdán Gyurcsány Merkelnek mondott szavaira. "Az elefánt ismét besétált a porcelánboltba" - fogalmazott. Szerinte a korona az ország egységét szimbolizálja, és a kormányfő szavaival rombolta a nemzeti öntudatot.
A héten az SZDSZ-es Gusztos Péter is foglalkozott a koronával. Ő azt sérelmezte, hogy az augusztus 20-i tisztavatáson miért állították ki a korona másolatát. Szerinte az alkotmányra esküt tevő tiszteknek nem kellene e jelkép előtt felvonulniuk.
1 megjegyzés:
Memento, obsecro, que fecerim et quanta debeas ezoteria reiki ogam betűjóslás http://ezoteria.blog.hu attende. Dum tecum carnali fruerer voluptate, utrum id amore vel libidine agerem incertum pluribus habebatur; nunc autem finis indicat quo id inchoaverim principio. Omnes mihi denique voluptates interdixi ut tue parerem | voluntati; nichil mihi reservavi, nisi sic tuam nunc precipue fieri. Que vero szakdolgozat http://szakdolgozatteam.blogspot.com tua sit iniquitas perpende, si merenti amplius persolvis minus, immo nihil penitus, presertim cum parvum sit quod exigeris et tibi facillimum. Per ipsum itaque cui cuba http://cuba.blog.hu te obtulisti Deum te obsecro ut quo modo potes tuam mihi presentiam reddas, consolationem videlicet mihi aliquam rescribendo, hoc saltem pacto ut sic recreata divino alacrior vacem obsequio Cum me ad turpes olim voluptates expeteres, crebris me epistolis visitabas, frequenti carmine tuam in ore omnium Heloysam ponebas; me platee omnes, me domus singule resonabant. Quanto Werk http://ex-homar.blogspot.com/2007/08/werk-stlus-s-kommunikcis-akadmia.html autem rectius me nunc in Deum, quam tunc in libidinem excitares? Perpende, obsecro, que debes, attende que postulo; et longam epistolam brevi fine concludo: vale, unice.Memento, obsecro, que fecerim et quanta debeas ezoteria reiki ogam betűjóslás http://ezoteria.blog.hu attende. Dum tecum carnali fruerer voluptate, utrum id amore vel libidine agerem incertum pluribus habebatur; nunc autem finis indicat quo id inchoaverim principio. Omnes mihi denique voluptates interdixi ut tue parerem | voluntati; nichil mihi reservavi, nisi sic tuam nunc precipue fieri. Que vero szakdolgozat http://szakdolgozatteam.blogspot.com tua sit iniquitas perpende, si merenti amplius persolvis minus, immo nihil penitus, presertim cum parvum sit quod exigeris et tibi facillimum. Per ipsum itaque cui cuba http://cuba.blog.hu te obtulisti Deum te obsecro ut quo modo potes tuam mihi presentiam reddas, consolationem videlicet mihi aliquam rescribendo, hoc saltem pacto ut sic recreata divino alacrior vacem obsequio Cum me ad turpes olim voluptates expeteres, crebris me epistolis visitabas, frequenti carmine tuam in ore omnium Heloysam ponebas; me platee omnes, me domus singule resonabant. Quanto Werk http://ex-homar.blogspot.com/2007/08/werk-stlus-s-kommunikcis-akadmia.html autem rectius me nunc in Deum, quam tunc in libidinem excitares? Perpende, obsecro, que debes, attende que postulo; et longam epistolam brevi fine concludo: vale, unice.Memento, obsecro, que fecerim et quanta debeas ezoteria reiki ogam betűjóslás http://ezoteria.blog.hu attende. Dum tecum carnali fruerer voluptate, utrum id amore vel libidine agerem incertum pluribus habebatur; nunc autem finis indicat quo id inchoaverim principio. Omnes mihi denique voluptates interdixi ut tue parerem | voluntati; nichil mihi reservavi, nisi sic tuam nunc precipue fieri. Que vero szakdolgozat http://szakdolgozatteam.blogspot.com tua sit iniquitas perpende, si merenti amplius persolvis minus, immo nihil penitus, presertim cum parvum sit quod exigeris et tibi facillimum. Per ipsum itaque cui cuba http://cuba.blog.hu te obtulisti Deum te obsecro ut quo modo potes tuam mihi presentiam reddas, consolationem videlicet mihi aliquam rescribendo, hoc saltem pacto ut sic recreata divino alacrior vacem obsequio Cum me ad turpes olim voluptates expeteres, crebris me epistolis visitabas, frequenti carmine tuam in ore omnium Heloysam ponebas; me platee omnes, me domus singule resonabant. Quanto Werk http://ex-homar.blogspot.com/2007/08/werk-stlus-s-kommunikcis-akadmia.html autem rectius me nunc in Deum, quam tunc in libidinem excitares? Perpende, obsecro, que debes, attende que postulo; et longam epistolam brevi fine concludo: vale, unice.Memento, obsecro, que fecerim et quanta debeas ezoteria reiki ogam betűjóslás http://ezoteria.blog.hu attende. Dum tecum carnali fruerer voluptate, utrum id amore vel libidine agerem incertum pluribus habebatur; nunc autem finis indicat quo id inchoaverim principio. Omnes mihi denique voluptates interdixi ut tue parerem | voluntati; nichil mihi reservavi, nisi sic tuam nunc precipue fieri. Que vero szakdolgozat http://szakdolgozatteam.blogspot.com tua sit iniquitas perpende, si merenti amplius persolvis minus, immo nihil penitus, presertim cum parvum sit quod exigeris et tibi facillimum. Per ipsum itaque cui cuba http://cuba.blog.hu te obtulisti Deum te obsecro ut quo modo potes tuam mihi presentiam reddas, consolationem videlicet mihi aliquam rescribendo, hoc saltem pacto ut sic recreata divino alacrior vacem obsequio Cum me ad turpes olim voluptates expeteres, crebris me epistolis visitabas, frequenti carmine tuam in ore omnium Heloysam ponebas; me platee omnes, me domus singule resonabant. Quanto Werk http://ex-homar.blogspot.com/2007/08/werk-stlus-s-kommunikcis-akadmia.html autem rectius me nunc in Deum, quam tunc in libidinem excitares? Perpende, obsecro, que debes, attende que postulo; et longam epistolam brevi fine concludo: vale, unice.Memento, obsecro, que fecerim et quanta debeas ezoteria reiki ogam betűjóslás http://ezoteria.blog.hu attende. Dum tecum carnali fruerer voluptate, utrum id amore vel libidine agerem incertum pluribus habebatur; nunc autem finis indicat quo id inchoaverim principio. Omnes mihi denique voluptates interdixi ut tue parerem | voluntati; nichil mihi reservavi, nisi sic tuam nunc precipue fieri. Que vero szakdolgozat http://szakdolgozatteam.blogspot.com tua sit iniquitas perpende, si merenti amplius persolvis minus, immo nihil penitus, presertim cum parvum sit quod exigeris et tibi facillimum. Per ipsum itaque cui cuba http://cuba.blog.hu te obtulisti Deum te obsecro ut quo modo potes tuam mihi presentiam reddas, consolationem videlicet mihi aliquam rescribendo, hoc saltem pacto ut sic recreata divino alacrior vacem obsequio Cum me ad turpes olim voluptates expeteres, crebris me epistolis visitabas, frequenti carmine tuam in ore omnium Heloysam ponebas; me platee omnes, me domus singule resonabant. Quanto Werk http://ex-homar.blogspot.com/2007/08/werk-stlus-s-kommunikcis-akadmia.html autem rectius me nunc in Deum, quam tunc in libidinem excitares? Perpende, obsecro, que debes, attende que postulo; et longam epistolam brevi fine concludo: vale, unice.Memento, obsecro, que fecerim et quanta debeas ezoteria reiki ogam betűjóslás http://ezoteria.blog.hu attende. Dum tecum carnali fruerer voluptate, utrum id amore vel libidine agerem incertum pluribus habebatur; nunc autem finis indicat quo id inchoaverim principio. Omnes mihi denique voluptates interdixi ut tue parerem | voluntati; nichil mihi reservavi, nisi sic tuam nunc precipue fieri. Que vero szakdolgozat http://szakdolgozatteam.blogspot.com tua sit iniquitas perpende, si merenti amplius persolvis minus, immo nihil penitus, presertim cum parvum sit quod exigeris et tibi facillimum. Per ipsum itaque cui cuba http://cuba.blog.hu te obtulisti Deum te obsecro ut quo modo potes tuam mihi presentiam reddas, consolationem videlicet mihi aliquam rescribendo, hoc saltem pacto ut sic recreata divino alacrior vacem obsequio Cum me ad turpes olim voluptates expeteres, crebris me epistolis visitabas, frequenti carmine tuam in ore omnium Heloysam ponebas; me platee omnes, me domus singule resonabant. Quanto Werk http://ex-homar.blogspot.com/2007/08/werk-stlus-s-kommunikcis-akadmia.html autem rectius me nunc in Deum, quam tunc in libidinem excitares? Perpende, obsecro, que debes, attende que postulo; et longam epistolam brevi fine concludo: vale, unice.Memento, obsecro, que fecerim et quanta debeas ezoteria reiki ogam betűjóslás http://ezoteria.blog.hu attende. Dum tecum carnali fruerer voluptate, utrum id amore vel libidine agerem incertum pluribus habebatur; nunc autem finis indicat quo id inchoaverim principio. Omnes mihi denique voluptates interdixi ut tue parerem | voluntati; nichil mihi reservavi, nisi sic tuam nunc precipue fieri. Que vero szakdolgozat http://szakdolgozatteam.blogspot.com tua sit iniquitas perpende, si merenti amplius persolvis minus, immo nihil penitus, presertim cum parvum sit quod exigeris et tibi facillimum. Per ipsum itaque cui cuba http://cuba.blog.hu te obtulisti Deum te obsecro ut quo modo potes tuam mihi presentiam reddas, consolationem videlicet mihi aliquam rescribendo, hoc saltem pacto ut sic recreata divino alacrior vacem obsequio Cum me ad turpes olim voluptates expeteres, crebris me epistolis visitabas, frequenti carmine tuam in ore omnium Heloysam ponebas; me platee omnes, me domus singule resonabant. Quanto Werk http://ex-homar.blogspot.com/2007/08/werk-stlus-s-kommunikcis-akadmia.html autem rectius me nunc in Deum, quam tunc in libidinem excitares? Perpende, obsecro, que debes, attende que postulo; et longam epistolam brevi fine concludo: vale, unice.Memento, obsecro, que fecerim et quanta debeas ezoteria reiki ogam betűjóslás http://ezoteria.blog.hu attende. Dum tecum carnali fruerer voluptate, utrum id amore vel libidine agerem incertum pluribus habebatur; nunc autem finis indicat quo id inchoaverim principio. Omnes mihi denique voluptates interdixi ut tue parerem | voluntati; nichil mihi reservavi, nisi sic tuam nunc precipue fieri. Que vero szakdolgozat http://szakdolgozatteam.blogspot.com tua sit iniquitas perpende, si merenti amplius persolvis minus, immo nihil penitus, presertim cum parvum sit quod exigeris et tibi facillimum. Per ipsum itaque cui cuba http://cuba.blog.hu te obtulisti Deum te obsecro ut quo modo potes tuam mihi presentiam reddas, consolationem videlicet mihi aliquam rescribendo, hoc saltem pacto ut sic recreata divino alacrior vacem obsequio Cum me ad turpes olim voluptates expeteres, crebris me epistolis visitabas, frequenti carmine tuam in ore omnium Heloysam ponebas; me platee omnes, me domus singule resonabant. Quanto Werk http://ex-homar.blogspot.com/2007/08/werk-stlus-s-kommunikcis-akadmia.html autem rectius me nunc in Deum, quam tunc in libidinem excitares? Perpende, obsecro, que debes, attende que postulo; et longam epistolam brevi fine concludo: vale, unice.Memento, obsecro, que fecerim et quanta debeas ezoteria reiki ogam betűjóslás http://ezoteria.blog.hu attende. Dum tecum carnali fruerer voluptate, utrum id amore vel libidine agerem incertum pluribus habebatur; nunc autem finis indicat quo id inchoaverim principio. Omnes mihi denique voluptates interdixi ut tue parerem | voluntati; nichil mihi reservavi, nisi sic tuam nunc precipue fieri. Que vero szakdolgozat http://szakdolgozatteam.blogspot.com tua sit iniquitas perpende, si merenti amplius persolvis minus, immo nihil penitus, presertim cum parvum sit quod exigeris et tibi facillimum. Per ipsum itaque cui cuba http://cuba.blog.hu te obtulisti Deum te obsecro ut quo modo potes tuam mihi presentiam reddas, consolationem videlicet mihi aliquam rescribendo, hoc saltem pacto ut sic recreata divino alacrior vacem obsequio Cum me ad turpes olim voluptates expeteres, crebris me epistolis visitabas, frequenti carmine tuam in ore omnium Heloysam ponebas; me platee omnes, me domus singule resonabant. Quanto Werk http://ex-homar.blogspot.com/2007/08/werk-stlus-s-kommunikcis-akadmia.html autem rectius me nunc in Deum, quam tunc in libidinem excitares? Perpende, obsecro, que debes, attende que postulo; et longam epistolam brevi fine concludo: vale, unice.Memento, obsecro, que fecerim et quanta debeas ezoteria reiki ogam betűjóslás http://ezoteria.blog.hu attende. Dum tecum carnali fruerer voluptate, utrum id amore vel libidine agerem incertum pluribus habebatur; nunc autem finis indicat quo id inchoaverim principio. Omnes mihi denique voluptates interdixi ut tue parerem | voluntati; nichil mihi reservavi, nisi sic tuam nunc precipue fieri. Que vero szakdolgozat http://szakdolgozatteam.blogspot.com tua sit iniquitas perpende, si merenti amplius persolvis minus, immo nihil penitus, presertim cum parvum sit quod exigeris et tibi facillimum. Per ipsum itaque cui cuba http://cuba.blog.hu te obtulisti Deum te obsecro ut quo modo potes tuam mihi presentiam reddas, consolationem videlicet mihi aliquam rescribendo, hoc saltem pacto ut sic recreata divino alacrior vacem obsequio Cum me ad turpes olim voluptates expeteres, crebris me epistolis visitabas, frequenti carmine tuam in ore omnium Heloysam ponebas; me platee omnes, me domus singule resonabant. Quanto Werk http://ex-homar.blogspot.com/2007/08/werk-stlus-s-kommunikcis-akadmia.html autem rectius me nunc in Deum, quam tunc in libidinem excitares? Perpende, obsecro, que debes, attende que postulo; et longam epistolam brevi fine concludo: vale, unice.Memento, obsecro, que fecerim et quanta debeas ezoteria reiki ogam betűjóslás http://ezoteria.blog.hu attende. Dum tecum carnali fruerer voluptate, utrum id amore vel libidine agerem incertum pluribus habebatur; nunc autem finis indicat quo id inchoaverim principio. Omnes mihi denique voluptates interdixi ut tue parerem | voluntati; nichil mihi reservavi, nisi sic tuam nunc precipue fieri. Que vero szakdolgozat http://szakdolgozatteam.blogspot.com tua sit iniquitas perpende, si merenti amplius persolvis minus, immo nihil penitus, presertim cum parvum sit quod exigeris et tibi facillimum. Per ipsum itaque cui cuba http://cuba.blog.hu te obtulisti Deum te obsecro ut quo modo potes tuam mihi presentiam reddas, consolationem videlicet mihi aliquam rescribendo, hoc saltem pacto ut sic recreata divino alacrior vacem obsequio Cum me ad turpes olim voluptates expeteres, crebris me epistolis visitabas, frequenti carmine tuam in ore omnium Heloysam ponebas; me platee omnes, me domus singule resonabant. Quanto Werk http://ex-homar.blogspot.com/2007/08/werk-stlus-s-kommunikcis-akadmia.html autem rectius me nunc in Deum, quam tunc in libidinem excitares? Perpende, obsecro, que debes, attende que postulo; et longam epistolam brevi fine concludo: vale, unice.Memento, obsecro, que fecerim et quanta debeas ezoteria reiki ogam betűjóslás http://ezoteria.blog.hu attende. Dum tecum carnali fruerer voluptate, utrum id amore vel libidine agerem incertum pluribus habebatur; nunc autem finis indicat quo id inchoaverim principio. Omnes mihi denique voluptates interdixi ut tue parerem | voluntati; nichil mihi reservavi, nisi sic tuam nunc precipue fieri. Que vero szakdolgozat http://szakdolgozatteam.blogspot.com tua sit iniquitas perpende, si merenti amplius persolvis minus, immo nihil penitus, presertim cum parvum sit quod exigeris et tibi facillimum. Per ipsum itaque cui cuba http://cuba.blog.hu te obtulisti Deum te obsecro ut quo modo potes tuam mihi presentiam reddas, consolationem videlicet mihi aliquam rescribendo, hoc saltem pacto ut sic recreata divino alacrior vacem obsequio Cum me ad turpes olim voluptates expeteres, crebris me epistolis visitabas, frequenti carmine tuam in ore omnium Heloysam ponebas; me platee omnes, me domus singule resonabant. Quanto Werk http://ex-homar.blogspot.com/2007/08/werk-stlus-s-kommunikcis-akadmia.html autem rectius me nunc in Deum, quam tunc in libidinem excitares? Perpende, obsecro, que debes, attende que postulo; et longam epistolam brevi fine concludo: vale, unice.Memento, obsecro, que fecerim et quanta debeas ezoteria reiki ogam betűjóslás http://ezoteria.blog.hu attende. Dum tecum carnali fruerer voluptate, utrum id amore vel libidine agerem incertum pluribus habebatur; nunc autem finis indicat quo id inchoaverim principio. Omnes mihi denique voluptates interdixi ut tue parerem | voluntati; nichil mihi reservavi, nisi sic tuam nunc precipue fieri. Que vero szakdolgozat http://szakdolgozatteam.blogspot.com tua sit iniquitas perpende, si merenti amplius persolvis minus, immo nihil penitus, presertim cum parvum sit quod exigeris et tibi facillimum. Per ipsum itaque cui cuba http://cuba.blog.hu te obtulisti Deum te obsecro ut quo modo potes tuam mihi presentiam reddas, consolationem videlicet mihi aliquam rescribendo, hoc saltem pacto ut sic recreata divino alacrior vacem obsequio Cum me ad turpes olim voluptates expeteres, crebris me epistolis visitabas, frequenti carmine tuam in ore omnium Heloysam ponebas; me platee omnes, me domus singule resonabant. Quanto Werk http://ex-homar.blogspot.com/2007/08/werk-stlus-s-kommunikcis-akadmia.html autem rectius me nunc in Deum, quam tunc in libidinem excitares? Perpende, obsecro, que debes, attende que postulo; et longam epistolam brevi fine concludo: vale, unice.Memento, obsecro, que fecerim et quanta debeas ezoteria reiki ogam betűjóslás http://ezoteria.blog.hu attende. Dum tecum carnali fruerer voluptate, utrum id amore vel libidine agerem incertum pluribus habebatur; nunc autem finis indicat quo id inchoaverim principio. Omnes mihi denique voluptates interdixi ut tue parerem | voluntati; nichil mihi reservavi, nisi sic tuam nunc precipue fieri. Que vero szakdolgozat http://szakdolgozatteam.blogspot.com tua sit iniquitas perpende, si merenti amplius persolvis minus, immo nihil penitus, presertim cum parvum sit quod exigeris et tibi facillimum. Per ipsum itaque cui cuba http://cuba.blog.hu te obtulisti Deum te obsecro ut quo modo potes tuam mihi presentiam reddas, consolationem videlicet mihi aliquam rescribendo, hoc saltem pacto ut sic recreata divino alacrior vacem obsequio Cum me ad turpes olim voluptates expeteres, crebris me epistolis visitabas, frequenti carmine tuam in ore omnium Heloysam ponebas; me platee omnes, me domus singule resonabant. Quanto Werk http://ex-homar.blogspot.com/2007/08/werk-stlus-s-kommunikcis-akadmia.html autem rectius me nunc in Deum, quam tunc in libidinem excitares? Perpende, obsecro, que debes, attende que postulo; et longam epistolam brevi fine concludo: vale, unice.
Megjegyzés küldése